Killerapp

Als je nu aan mij vraagt wat voor mij de killerapp is, dan antwoord ik Dropbox met de daaraan gekoppelde toepassingen zoals bijv. CloudOn. Geweldig, overal en op elk device mijn documenten bij de hand.

Ik heb inmiddels al een aardige bibliotheek in de cloud geplaatst. The Box voor mijn foto’s, Google Drive voor mijn Hacker en Security documenten, Microsoft SkyDrive voor mijn muziek en Dropbox voor de overige documenten. Tig gigabyte for free. Nadeel is wel dat ik nu vier agents op mijn PC heb draaien die zo nu en dan controleren of er gesynchroniseerd moet worden. Maar dat heb ik opgelost.

– The Box -> 5GB
– Google Drive -> 5GB
– Microsft SkyDrive -> 5GB
– Dropbox -> 2GB

Over Ramses Sloeserwij

Visionairy on Security ● Cybercrime ● Cyberwar ● Architecture ● Identity & Access Management ● Compliance ● Risk Management ● Governance ● Mobile Security
Dit bericht werd geplaatst in New Technology en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

